Strona glówna Przeprowadzki firm Mapa strony Mapa strony Formularz wyceny Przeprowadzki firm cennik Kontakt Przeprowadzki firm Warszawa
PRZEPROWADZKI FIRM PRZEPROWADZKI MIĘDZYNARODOWE PRZEPROWADZKI KRAJOWE PRZEPROWADZKI FIRM PRZEPROWADZKI MIĘDZYNARODOWE PRZEPROWADZKI KRAJOWE PRZEPROWADZKI FIRM PRZEPROWADZKI MIĘDZYNARODOWE PRZEPROWADZKI KRAJOWE
O firmie: Poradnik przeprowadzkowy: Inne:
Referencje
Ubezpieczenie i gwarancja
Flota pojazdów
Magazynowanie mienia
Opakowania
Kontakt
Jak wybrac firme?
Przygotowania
Jak sie pakowac?
Porady ekseprtów
Kalendarz przeprowadzkowy
Stowarzyszenie
Linki
Galeria zdjec
Poznaj firme DTS: Popularne kierunki: Wiecej:
Referencje
Oferta przeprowadzek
Magazynowanie mienia
Ubezpieczenie
Opakowania
Zabacz nasza flote
Przeprowadzki Niemcy
Przeprowadzki Londyn
Przeprowadzki Holandia
Przeprowadzki Belgia
Przeprowadzki Dublin
Przeprowadzki Anglia
Poradnik przeprowadzkowy
Uzyteczne linki
Oferta last-minute
Poznaj naszą firmę: Dowiedz się więcej: Ważne:
Referencje
Flota i technologia
Ubezpieczenie
Zakres realizowanych uslug
Obsluga salonów meblowych
Polskie Stowarzyszenie Przeprowadzkowe
Nagrody i wyróznienia
Zaplecze techniczne
Kontakt
Histora firmy
Poradnik dla firm
Ciekawe linki

Jak zorganizować przeprowadzkę biura?

Wybór wykonawcy

Przede wszystkim należy szybko zdecydować się na wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Oprócz czynnika kosztowego, który przeważnie jest kryterium ostatecznie decydującym o wyborze konkretnego wykonawcy, należy zwrócić się z zapytaniem o referencje z realizacji podobnych do naszego przedsięwzięcia. Będziemy mieli wtedy pewność, że wiedza firmy przeprowadzkowej pozwoli nam na uniknięcie wielu pułapek, które mogą czychać na nas podczas tak skomplikowanej operacji, jaką niewątpliwie jest przeprowadzka biura.

Planowanie

Wraz z przedstawicielem firmy przeprowadzkowej należy ustalić termin, do którego zostanie wspólnie ustalony szczegółowy zakres i harmonogram głównych prac przeprowadzkowych. Terminu tego należy bezwzględnie przestrzegać, gdyż decyzje dotyczące przeprowadzki, które podejmowane sa w ostatniej chwili zazwyczaj wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. A cała korzyść korzystania z wyspacjalizowanego wykonawcy ma na celu minimalizacje tego zamieszania.

Polityka informacyjna

Informacje o wszelikch decyzjach podjętych w trakcie planowania, których skutki dotyczą pracowników firmy, muszą być komunikowane właściwym adresatom. Nie można decydować o zachowaniu pracowników, bez poinformowania ich o tym fakcie. Prostota przekazu, właściwy moment jego dostarczenie odbiorcom oraz ilustracja zagrożeń płynących z niezastosowania się do ustalonych reguł, powinny trafić do odpowiednich osób z właściwym wyprzedzeniem. Czasami zbyt późne przekazanie komunikatu powoduje, że np. osoby przebywające w tym czasie na urlopie lub zwolnieniu chorobowym, nie mają okazji sie zastosować do jego treści.

Precyzja planowania

W trakcie planowania należy dokładnie zaplanować każdy z możliwych do przewidzenia szczegółów realizacji. Zwiększając obszar ujęty w planach, zmniejszamy pole do ewentualnych pomyłek związanych z różną itnerpretacją intencji Klienta.

Odpowiedzialność za realizację usługi

Ośrodek decyzyjny powinien zostać maksymalnie skoncentrowany jeżeli chodzi o skład osobowy. W zależności od wielkości projektu, grupa kilku osób, które otrzymały odpowiednie pełnomocnictwo od zarządu przedsiębiortswa, powinna skupiać w sobie całą wiedzę dotyczącą usługi. Oczywiście poszczególne elementy realizacji mogą zostać oddane pod opiekę innym osobom, jednak przekazanie tej odpowiedzialności musi nastąpić za wiedzą i w porozumieniu z członkami zespołu głównego.

Przeprowadzki firm - oferta przeprowadzek biur firmy DTS Przeprowadzki.

Jedyna Polska firma przeprowadzkowa z certyfikatem ISO 9001

"Pospolite ruszenie" - wywiad z Adamam Bajorkiem
Newsweek, 12.03.2007
pobierz...

"Klient chce miec swiety spokój" - wywiad z Marcinem Wasilewiczem
Gazeta Wyborcza, 13.03.2007
pobierz...